Saturday 16 September 2017

Chicago Board Of Trade Alternativ


Koppar kommer Fed Rate Hikes Temper Rally. By Erik Norland. March 14, 2017.Copper s blistering rally sammanfaller med Fed gearing upp för flera räntehöjningar 2017 Kommer högre upplåningskostnader att påverka den rationella metallen s performance. Factors som kan störa koppar s Blistering Rally. By Erik Norland. March 09, 2017.Copper s skarpa pris rally har drivits av förväntningar på ett amerikanskt finanspolitiskt stimulanspaket, Kina är fortfarande respektabel tillväxttakt och försörjning. Det är råolja som tar Cue från vegetabiliska oljor. Erik Norland. March 08, 2017. Krudeolja kan flytta marknader på grund av sin globala hävstång, men data tyder på att oljepriset har tagit cue från vegetabiliska oljor under det senaste decenniet. Utvecklingsalternativ Trading. Chicago Board of Trade Building. World - Klassteknik CBOT-byggnaden ger rätt teknik och företagstjänster för att öka produktiviteten, öka smidigheten och öka tillväxten 24 7 365 Faciliteter CBOT-byggnaden erbjuder en toppmodern träningsanläggning, konvertibel videocon ferientcenter och en professionell concierge alltid till din tjänst Moderna kontorsmiljö CBOT-byggnaden erbjuder anpassningsbara och hyra färdiga utrymmen Med fantastiska vyer och rymliga områden från jobbet för att spela allt här, kopplar du dig till. Visa CBOT Building Video. Chicago Board of Trade and CBOT Building är varumärken som tillhör handelsverket för staden Chicago, Inc CBOT, och har licensierats för användning i vissa syften i samband med ägandet av fastigheten som ligger vid 141 W Jackson Boulevard, Chicago, IL 60604 av USA Chicago BT, LLC. Tjänster som erbjuds av US Chicago BT, LLC sponsras inte, godkänts, säljs eller marknadsförs av CBOT, CME Group Inc eller deras dotterbolag och ingen av dem gör någon representation avseende sådana varor och tjänster. Chicago Trade Council. Trade of Trade - The Känd byggnad med ansiktslös staty. Jag antar att det är värt en resa till Chicago Board of Trade-byggnaden, om bara att ta in atmosfären på LaSalle St Wall Street i Midwest och att Kolla in denna imponerande byggnad personligen. Jag är inte säker på vad det handlar om min känsla av riktning, men om och om igen befann jag mig själv att vandra söderut under mitt besök i Chicago Minst tre gånger skulle jag vrida hörnet för att hitta styrelsen av handel byggnad framför mig om Chicago Theatre är mitt landmärke för norra sidan av Loop, Trade Building Board är dess South Side motsvarighet. Trade Board var mycket upptagen under veckodagen eftermiddagen som jag besökte, både i Och runt byggnaden Handelsverket är definitivt i centrum av finansdistriktet och veckan jag var i stan var ockupationsrörelsen fortfarande en närvaro men börjar dö ner. Byggnaden är faktiskt riktigt imponerande jag är inte en arkitekt eller till och med nära, men jag kunde säga att det här var en art deco-design och det motsvarar väl med de närliggande byggnaderna som omger det. Jag hörde också samma berättelse om statyn av Ceres ovanpå handelsverket på två separata turer Historien säger att designern av statyn hoppade över ett ansikte på statyn, hans tankeprocess var att ingen byggnad nära handelsverket någonsin skulle vara så lång som den här, och eftersom ingen någonsin skulle se det ändå, varför stör Handelskorget är 45 våningar högt ingenstans nära den högsta byggnaden även i sitt eget grannskap Som de säger är efterbliven 20 20 Oh, och människor är lat. Om du vill se en av de mer historiska och unika byggnaderna i Chicago Trade Building Building är definitivt värt en resa så länge du är villig att klara av massiva folkmassorna i Financial District. Sorry, din webbläsare stöder inte iframes. Chicago Board of Trade Photos. Chicago Board of Trade Hotel. Chicago Board of Trade. Kolla in den vackra nationella landmärke Chicago Trade Council Building. Denna aktivitet är GRATIS. Egenskaper Handelsverket Chicago ligger i ett arkitektoniskt art deco nationellt landmärke i hjärtat av Chicagos finansiella distrikt, whic h har stor historisk betydelse i Chicago och Mellanvästern Chicago Trade Council grundades 1848 och fortsätter att vara ett av de viktigaste företagen i futuresutbytet. År 1898 bildades Chicago Butter and Egg Board som en snurr - offert av CBOT handlar främst om handel med jordbruks-typkontrakt Under 2007 fusionerades handelsverket i Chicago med Chicago Mercantile Exchange tidigare Chicago Butter and Egg Board. Varför vi går som ett nationellt landmärke, Trade Board i Chicago är ett måste för alla turister Byggnaden ligger mitt i Chicagos historiska finansdistrikt och är en mycket eklektisk byggnad. Arkitektur Sedan 1930-talet har Trade of Chicago Chicago drivit sin nuvarande plats i en byggnad Designad i art deco stil Den vackra arkitekturen innehåller en ansiktslös staty av den romerska gudinnan Ceres, ansiktslös eftersom skulptören John Storrs trodde att byggnaden skulle vara mycket högre en nd ingen skulle kunna se ansiktet. Historia Att vara världens äldsta terminer och alternativutbyte såväl som ett nationellt landmärke är handelskammaren i Chicago en måste-se för någon historia buff eller någon med intressen i historien av aktiemarknaden. Besökscenter Besökscentret är stängt för allmänheten, men turer kan ordnas på CME-koncernens webbplats och är mycket informativa och intressanta. Om du råkar veta någon som arbetar i byggnaden kan de se till din inträde i Visitors Center. Innehållskunskap Chicago Trade Board byggs på toppen av där Brokers s Inn brukade vara Brokers s i var känd för sina fantastiska fiskmackor serveras på onsdagar och fredagar. Du kan fortfarande få samma exakta smörgåsar , gjord med samma läckra recept i CBOT-källarkafeteriet på onsdagar och fredagar. Gå under regelbundna affärstimmar Chicago Trade Board är inte öppet på natten, så om du hoppas att glimpda insidan, gå under d aytime men byggnaden tänds vackert om du är intresserad av att se Chicago arkitektur på natten. Ta en fisk Sandwich Definitivt prova de berömda fisksmörgåsarna serveras i källaren cafeteria på onsdagar och fredagar. Ta med dina barn Även om byggnaden är vacker och historiskt viktig för kapitalismen, ta inte med dina barn, för de kommer sannolikt att hitta det finansiella distriktet i Chicago tråkigt. Inte glömt att besöka webbplatsen Se till att du besöker CME-gruppens webbplats om du vill skapa en rundtur i Visitors Center, eller för att kontrollera uppdaterad information om Chicago Trade Board. Trade of Trade - Den berömda byggnaden med ansiktslös staty. Jag antar att det är värt en resa till Chicago Board of Trade-byggnaden, om bara att ta in atmosfären På LaSalle St Wall Street i Midwest och kolla in denna imponerande byggnad personligen. Jag är inte säker på vad det handlar om min känsla av riktning, men om och om igen fann jag mig att vandra s outh under mitt besök i Chicago Minst tre gånger skulle jag vrida hörnet för att hitta Trade of Commerce byggnad framför mig om Chicago Theatre är mitt landmärke för norra sidan av The Loop, Trade Building Board är dess syd Sidekvivalent. Handelsstyrelsen var mycket upptagen under veckodagseftermiddagen som jag besökte, både i och runt byggnaden. Handelsbyggnadsstyrelsen är definitivt i centrum av finansdistriktet och veckan jag var i staden var ockupationsrörelsen fortfarande närvaro men börjar dö ner. Byggnaden är egentligen verkligen imponerande Jag är inte arkitekt eller ens nära, men jag kan säga att det här var en art deco-design och det motsvarar väl med de närliggande byggnaderna som omger det. Hörde samma berättelse om statyn av Ceres på toppen av handelsverket på två separata turer Historien går att konstruktören av statyn hoppade över ett ansikte på statyn, hans tankeprocess var att ingen byggnad nära Handelsstyrelsen kommer någonsin att vara så lång som den här, och eftersom ingen någonsin skulle se det ändå, varför stör Trade Board är 45 våningar högst ingenstans nära den högsta byggnaden även i sitt eget grannskap Som de säger är baksidan 20 20 Oh, och folk är lat. Om du vill se en av de mer historiska och unika byggnaderna i Chicago är Trade Building Board definitivt värt en resa så länge du är villig att klara av de massiva folkmassorna i Financial Distrikt.

No comments:

Post a Comment